Dárky letos doma nakupujeme hlavně po webu. Žena vybere, objedná, já cestou z práce vyzvednu – prodejnu e-shopu mám cestou. Klape to. Akorát kdyby nechodily ty stupidní newslettery, které by potřebovaly textaře jako prase drbání. Co to, proboha, má být – Je čas vonět.
Každá věc ukáže svoji blbost, až když jí obrátíte v opak. Zatímco opak od jara je podzim, od slunce měsíc nebo od pondělí neděle, a nikoho na tom nic nezarazí – opakem od oblíbeného pojmu „hustý“ je „řídký“. A přesto nikdo z těch, co říkají, že něco je hustý (film, sousedova máma, nový iPhone), nikdo neřekne, že totéž je řídké, i když by to tak stokrát bylo. Kdyby si někdo v Mallu dokázal obrátit kreativní slogan jejich newsletteru, asi by se pousmál a hodil ho do kýble. Leda by mu přislo normální, že je čas smrdět.